Påmelding til Mat og Magi
Så flott at dere har lyst til å være med på Mat og Magi med Hilde og Kevin 22. oktober klokka 18:00. Vi håper det det blir en kjekk kveld både for dere og for oss.
Vi trenger å vite hvilken bedrift dere representerer og hvor mange som kommer. Det er plass til maksimalt 20 deltakere, så foreløpig har vi satt en grense på 2 deltakere pr. bedrift.
Meld deg på ved å fylle ut skjemaet nedenfor: